چگونه وجه را پرداخت کنم؟

شما با دارا بودن یک کارت بانکی عضو شتاب و فعال بودن رمز دوم آن می توانید در سایت گیم مارکت خرید نمایید.

چگونه کالا را تحویل بگیرم؟

در هنگام تحویل کالا از پست و یا تیپاکس و یا پیک موتوری به سلامت ظاهری و فیزیکی کالای خود توجه کنید. در صورت هرگونه ایراد می توانید از قبول مرسوله خود امتناع کنید و جریان را سریعا با فروشگاه در میان بگذارید.

چگونه از وضعیت سفارشم آگاه شوم؟

از ابتدای سفارش کالا توسط شما ما از طریق ایمیل و sms شما را از وضعیت سفارش خودتان آگاه می کنیم. بعد از ارسال کالا نیز وضعیت ارسال کالای خریداری شده توسط شما توسط ایمیل و sms به شما اطلاع داده می شود.

گارانتی کالاها چگونه است؟

تمامی گارانتی های کالاهای خریداری شده بر عهده شرکتهای سازندگان آنهاست. مگر اینکه آن کالا در کشور ما توسط شرکتهای معتبر همانند لادیز یا نارین پردازش شده باشند که در این صورت به راحتی می‌توانید در صورت وجود مشکل با شرکت گارانتی کننده در تماس باشید.

چگونه کالای خود را مرجوع کنم؟

اگر کالای خود را به هر دلیل نخواستید میتوانید آن را برای ما مرجوع کنید. به شروط زیر:

1- کالای مرجوعی به هیچ عنوان نباید از حالت اولیه خود خارج شده باشد و کارت و بسته بندی آن به هیچ عنوان نباید باز شده باشد.

2- تمامی هزینه های رفت و برگشت کالا بر عهده خریدار می باشد و خریدار باید به همراه فاکتور فروش شخصا برای مرجوع کردن کالای خود به فروشگاه ما مراجعه کند.

3- حداکثر زمان برای مرجوع کنسولها 48 ساعت می باشد و بعد از آن به هیچ عنوان مرجوعی کالا مورد قبول نخواهد بود.

4- بازیها و کدهای دیجیتالی به هیچ عنوان حتی دقایقی بعد از خرید نیز مرجوع پذیر نیستند.

محصول خریداری من خراب شده ، چه کنم؟

تمامی کالاهای خریداری شده از فروشگاه گیم مارکت دارای مهلت تست است. اگر کالای شما دارای گارانتی رسمی باشد باید به گارانتی آن مراجعه کنید. همانند گارانتی لادیز یا نارین پردازش. اگر کالای شما بدون گارانتی می باشد میتوانید ظرف مدت 48 ساعت آن را به فروشگاه مرجوع کنید و کالای جایگزین دریافت کنید. توجه داشته باشید هرگونه دستکاری و یا ایراد فیزیکی در کالا مهلت تست کالا را از بین خواهد بود و فروشگاه هیچگونه مسؤولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

بعضی از بازی ها در سایت نیستند!! آنها را چگونه تهیه کنم؟

به دلیل وجود بعضی از محدودیتها قرار دادن تمامی بازیها و سخت افزارها در سایت مقدور نیست. برای آگاهی از موجود بودن کالاهایی که در سایت مشاهده نمی کنید، می توانید با شماره های فروشگاه تماس حاصل نمایید.

آیا امکان خرید حضوری نیز وجود دارد؟

بله. 100 درصد.

به راحتی می توانید به فروشگاه ما که آدرس آن در صفحه اول سایت قرار دارد مراجعه نمایید و کالای خود را به صورت حضوری تهیه نمایید.